Sunday, October 30, 2016

Kitskosrestaurant Besigheidsplan

Kitskosrestaurant Besigheidsplan 1.0 Uitvoerende Opsomming 1.1 MAATSKAPPY INDUSTRY Nudlez, 'n Washington Corporation, is in die kitskos diensnywerheid. Die maatskappy het 'n unieke sakemodel wat oorhoofse verminder deur gebruik te maak van mobiele vending eenhede in teenstelling met klip en mortel winkels ontwikkel. Dit is 'n baie gewilde alternatief vir eet in groter besigheid sentriese stede. 1.2 PRODUKTE DIENSTE Nudlez bied 'n hoë gehalte, vinnige-bedien Asiatiese-styl etes, gebaseer op 'n sentrale tema van noedels. Die etes voorsiening te maak vir verskeidenheid en gelewer vars vinniger as ander-noodle gebaseerde produkte. Die etes word verskaf aan die verbruiker aanvanklik deur middel van mobiele Noodle Vending Eenhede (NVU se), wat wydverspreide verkooppunt dekking bied. Die NVU se state-of-the-art, wat voldoen aan die gesondheid regulasies. Die eerste verhoor NVU getoets in Seattle in Julie 20XX, ontvang groot reaksie. Die NVU sal 'n produk word op sigself as Nudlez vinnig uitbrei deur franchise. Nudlez is 'n wêreldwye vervoer besigheid. 1.3 MARKANALISE Waardevolle in 20XX op $ 105000000000, die plaaslike mark vir "vinnige" kos is groot en gesegmenteer, met Asiatiese styl voedsel wat 1 van die top 3 keuses in Seattle op 35% van die mark. Nudlez sal aanvanklik teiken sentrale sakegebied (CBD) middagete skare, waar 'n hoë-inkomste verdien, maar time-arm individue mees grootliks gekonsentreer. Winkelsentrums, universiteitskampusse, naweek markte, en plaaslike besigheid gebiede sal dan gerig. Event spyseniering en supermark geriefsvoedsel sal wees markte wat Nudlez dan diversifiseer in. 1.4 Strategie-implementering Nudlez sal merk erkenning te bou deur middel van sy Noodle Vending Eenhede strategies hele sakegebiede groot stede 'geplaas. Sodra merk erkenning is bereik, sal spysenieringsdienste aangebied, en die Nudlez produkte sal beskikbaar wees in supermarkte wees. Daarbenewens Nudlez bied franchise-geleenthede om te help sy bereik verder uit te brei, saam met die toevoeging van 'n bykomende bron van inkomste. 1.5 BESTUUR Die eienaars het 'n groot ervaring in: die gasvryheidsbedryf, advertensies, en sakebestuur. Die stigter voorheen twee baie suksesvolle Thai restaurante in Seattle maar het moeg van betaal buitensporige huur hoop kliënte sou opdaag elke nag. Sy Nudlez konsep neem die produk aan die straat! 1.6 finansiële plan Nudlez het 'n sterk finansiële en is altyd kontantvloei positief. Inkomste word geprojekteer om te groei tot byna $ 58000000 deur Jaar 5, met EBITDA altesaam $ 15000000. 'N Aanvanklike ontleding dui daarop dat slegs 100 maaltye per dag per NVU moet verkoop om gelyk te breek. Die sterk finansiële plan verseker dat die maatskappy aantreklik as 'n verkryging vir uitgang sal wees. 1.7 Fondse benodig GEBRUIK Die doel van hierdie sakeplan is om $ 1.500.000 in te samel van 'n belegger, in die vorm van 'n omskepbare en aflosbare noot, die verskaffing van 'n 32% saamgestelde jaarlikse opbrengs. Nudlez is verbind tot die verskaffing van die 'wok-vars' kitskos besigheid in 20XX. 2.0 Maatskappy Opsomming 2.1 REGSPERSOONLIKHEID EIENAARSKAP Nudlez is handelsmerk geregistreer. Nudlez Inc is opgeneem in die staat van Washington Maart 20XX. Nudlez is tans ewe besit deur mnr Dan Billings en mnr Bill Cook. Hulle het reeds spandeer meer as $ 75,000 in direkte koste van die produk toetsing en ontwikkeling, en sal 'n verdere $ 200,000 pleeg in 20XX, voor fondse word benodig van die belegger. Beide eienaars sal elke hou twee stemreg op die Raad met die belegger hou een. Na die hardloop twee suksesvolle Thai restaurante in Seattle vir vyf jaar, Dan Billings het die grootste deel van die afgelope twee jaar in Thailand na sakegeleenthede. Terwyl daar woon geëet hy byna uitsluitlik as die plaaslike inwoners het, uit straatverkoper food winkels. Nie net is die kos vars gekookte voor hom, maar die visuele vermaak gekombineer om die lewendige straat kultuur uit te brei. Sy aanvanklike gedagtes was, "dit is wat ontbreek van ons sober stede in die Verenigde State van Amerika." Die gebruik van hierdie as sy motiveerder hy begin om te besef dat daar ook groot kommersiële voordele te bestuur van 'n kitskos-netwerk waar die meerderheid van die afsetpunte nie beperk tot een plek. Om mee te begin, winkel fronte in 'n goeie plekke is duur. Die sleutel tot die maak van so 'n onderneming suksesvol plaaslik sal wees om te verseker dat die verkoper afsetpunte is baie higiëniese, voldoen aan gesondheidstandaarde, gediens deur 'n doeltreffende re-aanbod netwerk vervaardiging in ooreenstemming etes, met professionaliteit en gehalte voorop. Hy het geruime tyd die ontwerp van 'n doelgeboude Noodle Vending Eenheid. Hy het ook terug na Seattle en hernu sy bande in die kulinêre gemeenskap te lok die ontwerp van vars en lekker etes word bedien vanaf die NVU. Die merk Nudlez gebore! Besef die geleentheid om 'n mark nis deur vinnige groei aan te gryp, die uitvinder het ook by magte met 'n ervare internasionale sake span te ontwikkel en te implementeer wat inisiatief. 2.3 Fasiliteite Oorsig Locaties Tydens die aanloop fase van die besigheid, sal verkope kos inkomste vandaan NVU middagete kliënte in besige Seattle middestad plekke. 'N Klein kantoor sal opgestel word in Seattle wat as die hoofkwartier van die maatskappy sal dien. 3.0 Produkte en Dienste 3.1 PRODUK BESKRYWING Die skoolhoof produk van Nudlez is vinnig bedien, gehalte, Asiatiese-styl individuele etes. Die etes is gebaseer op 'n sentrale tema van noedels, maar het 'n buigsame mate van aanpassing om smaak die kopers 'pas. Die tweede, maar ewe belangrike ondersteunende produk, is die mobiele kombuis-eenheid wat gebruik word om die individuele maaltye voor te berei. Dit Noodle Vending Eenheid (NVU) is spesifiek ontwerp om die Nudlez etes in die kortste moontlike tyd te produseer. Terwyl Nudlez sal besit en bedryf 'n paar NVU se sal die grootste deel van die vloot aangekoop en word bestuur deur konsessiehouers. Hierdie twee produkte simbioties stol die Nudlez handelsnaam. Nudlez is 'n state-of-the-art roerbraai noodle straat vending stelsel. Terwyl voetspoor Nudlez in die drie groot metropolitaanse stede in Washington sal ondersteun word deur die NVU vloot en 'n kleiner aantal strategies geplaas Nudlez winkels, die doel in die jaar 3 is om die bron van inkomste te diversifiseer deur die verkoop van die maaltyd produk alleen in supermarkte vir die huis voorbereiding en verbruik. 3.2 KENMERKE VOORDELE Fast Bekostigbare Etes Die NVU operateur kook die etes in die voorkant van die kliënt binne sestig sekondes, met behulp van vars bestanddele. Soos geïmpliseer deur die Nudlez tagline "wok vars, elke bediening van noedels is 'n smaaksensasie, vars gekookte-tot-einde en bedien warm voor in 'n gerieflike karton emmer. Kliënte is welkom om hul eie noodle gereg volgende drie maklike stappe te skep: Stap 1: Kies Noodle Tipe; Stap 2: Sous Voeg; Stap 3: Kies proteïen. In vergelyking met die etes wat aangebied word deur mededingers, Nudlez bied 'n vars, smaaklike, voedsame alternatiewe. Nudlez kan stadiger as 'n kitskos van die punt van orde wees, maar dit is aansienlik varser, meer voedsame, en byna 50% meer winsgewend te maak. Een geheim om die spoed van Nudlez etes is dat die vleis en groente is pre-geblansjeer en higiënies verseël in dieselfde emmer wat die kliënt uiteindelik ontvang. Die operateur eenvoudig verwyder uit die yskas, en kombineer met noedels en sous in die pan. Noodle Vending Eenheid Elke NVU is heeltemal self-contained, gemonteer op wiele en heeltemal selfoon. Dit is gelewer op die perseel elke dag deur 'n spesiaal ontwerp mini-bakkie en eenvoudig wiel in posisie. Stabiliseer bene ontplooi, die dak verskyn en dit is gereed om te gaan! Aan die einde van die dag is dit net wiel terug in die mini-bakkie en teruggekeer na baseer vir skoonmaak en vullisverwydering. Verseker die spoed van die NVU werking is die Nudle-Rac. Die Nudle-Rac is in wese 'n liggewig rooster wat verpak in die ete produksie fasiliteit met die verskillende ete-opsies. Die Nudle-Rac is self-nivellering en ontwerp om perfek te pas in yskas die NVU se. Elke NVU wa is keurig in vlekvrye staal en gebrandmerk in n sterk kleurvolle grafika. Snags die noodle staan ​​voordeel uit sy eie interne verligting. Konstruksie is van die hoogste gehalte kombuis-graad vlekvrye staal. Dit is ontwerp veelsydige vir gebruik in net oor enige plek waar dit wettig is om kos te verkoop van 'n tydelike stalletjie te wees. In vergelyking met standaard "karavaan-tipe 'n ondernemer eenhede, die NVU het groot voordele in dat dit: goedkoper om te produseer, kleiner grootte vir 'n beter toegang tot die perseel, selfonderhoudende krag (geen hoofleiding benodig kort termyn), maklik geskuif word deur een persoon, unieke voorkoms, higiëniese en goedkoop om te diens. 3.3 KOMPETISIE Die omvang van die deelnemers hier strek die mark dominante soos McDonalds, om broodjie en sushi bars, om 'n ondernemer 'voedsel soos sosaties. Maar wanneer jy soek na nader ooreenkoms met Nudlez se offer, kom ons by die gespesialiseerde-noodle gebaseerde produkte wat deur sulke maatskappye as 'Noodlist. 'N gebou werking geleë naby Pioneer Square in Seattle, die verskeidenheid ete by' Noodlist 'is effens breër. Maar spoed van voorbereiding is aansienlik stadiger as Nudlez, noodsaak die toevoeging van standaard pre-gaar, olierig en ietwat vaal Asiatiese kos om die 'time-arm "verbruikers te bevredig. Dit is net hierdie keer beperking wat tevrede is egter as smaak en voedingswaarde verlaag nie. Die gebrek aan spoed in die vars gekookte Asiatiese kitskos mark word beklemtoon deur 'n ander deelnemer, 'Hot Wok, bied-noodle gebaseer etes in die Internasionale Lughawe See-Tac, waar 'n teken op die toonbank lig verbruikers wat etes kan tot dertig minute om voor te berei. 'N gevange verbruiker groep is nie hier uitgebuit. Nudlez sal verander nie. 'Wok in 'n Box' is 'n Oregon mededinger wat van voorneme is om winkels oop te maak in Washington begin in 20XX. Die maatskappy bedryf tans 16 winkels in die Pacific Northwest. Marknavorsing dui daarop maatskappy inkomste vir 20XX bereik $ 5 miljoen, wat 'n groeikoers van 78 persent teenoor die vorige jaar. Hierdie groei is bemoedigend om Nudlez, wat deur middel van die gebruik van sy NVU en sy ander mededingende voordele breër blootstelling sal kry. Die bestaan ​​van so mededingers maak Nudlez 'n aantreklike verkryging of samesmelting stelling. 3.4 mededingende voordeel / hindernisse vir toetrede Unieke modaliteit van beskikbaarheid fast-food, met ongeëwenaard voorbereiding tye Laer koste en oorhoofse koste kapitaal en 'n hoë marge verkope eenheid deur breë blootstelling. Gesonde, vars, vinnig, gehalte, prys mededingende alternatiewe Nuwe funky, identifiseerbare merk, professionele benadering en soliede bestuur Wat daarop gemik is segment van groot mark op die oomblik nie uitgebuit word deur die kompetisie 3.5 ONTWIKKELING Die stigters van Nudlez het 'n totaal van $ 75,000 belê in die ontwikkeling van die NVU, en beplan om 'n bykomende $ 200,000 oor die volgende jaar bestee aan die ontwikkeling van die tweede generasie NVU. Die "Generation-2 'NVU word tans ontwerp, die handhawing van nog veelsydigheid verbetering met die bekendstelling van uitvindings soos die Nudle-Rac. 4.0 Markanalise Opsomming 4.1 TEIKEN MARK Met Nudlez, die term "kliënt" het twee betekenisse; eerstens as 'n verwysing na "verbruikers" wat 'n maaltyd van 'n Nudlez punt van teenwoordigheid kan koop, en tweedens as "entiteite" met 'n belangstelling in die besit van 'n Nudlez franchise. Die primêre teiken "verbruiker" groep vir die eerste fase van Nudlez pas by die profiel van 'n medium tot hoë-inkomste verdiener, met 'n gesonde en vars leefstyl geaardheid. Die eerste fase van die sakeplan is oor die groeiende bewustheid vinnig met kliënte van die profiel. Kort ná die groei van die merk bewustheid, as deel van die Nudlez vinnige groei planne, konsessiehouer kliënte op soek na 'n geleentheid 'n goeie inkomste relatief tot die werk sal geteiken uur selfindiensneming. Instellings soos universiteitskampusse sal ook geteiken word as 'n potensiële konsessiehouers. Die profiel sal dan uit te brei deur middel van spyseniering vir die kliënt wat is op soek na 'n relatief lae koste, waardetoevoeging produk te ondersteun private of korporatiewe geleenthede. Die kliënt sal bedien word by beide die supermark (DIY) en gebeurtenis spyseniering vlakke. 4.2 MARK GROOTTE Met verkope van meer as $ 105.000.000.000, die mark vir 'n vinnige kos is aansienlike, en die geleentheid om te bou en te groei 'n nuwe opwindende produk met 'n sterk handelsmerk is 'n ware. Asiatiese styl kos verteenwoordig ongeveer 35% van hierdie inkomste. Hoewel die mark is ryp met 'n swaar koper / verkoper volop, is dit swaar gesegmenteer op gehalte, styl, modaliteit en prys, bied geleentheid vir nismark produkte soos Nudlez. Kliënte se persepsie van 'n gesonder "is 'n belangrike waarde van die aanbod. Nudlez bied hierdie, met die bykomende bonus van die bediening van die maaltyd vinnig. Die idee dat wenslik kos kan voorberei in 'n vinnige mode 'n beroep op 'n groot gedeelte van die mark; diegene in toerisme, mense wat betrokke is by 'n kommersiële kapasiteit, besig tuisteskeppers en studente. Hierdie paar voorbeelde is 'n aanduiding van 'n groot en groeiende versameling van "tyd swak" individue plaas toenemende waarde op elke vrye oomblik van hul dag. Nudlez het die vermoë om die verskeurende behoefte aan gemak met die program wat moderne, vinnige lewenstyl ry aan te pas. Nudlez negeer grense van kultuur, ouderdom en voorkeur deur 'n daaglikse doel om eetlus te bevredig. 4.3 markneigings Vandag is die hedendaagse kos uitlaat moet sy appèl binne 'n toenemend gesondheidsbewuste mark in stand te hou. Wêreldwyd die "dieet" gaan voort om momentum te kry en dit beteken dat produkte met minder 'n beroep op die dieet-bewuste sal ly verminder sukses. Entrepreneurs voortgaan om buitengewone winste trek uit 'gesondheidsbewuste' ondernemings, byvoorbeeld 'Jamba Juice "(Jamba Juice is 'n vrug gebaseer snack bv smoothies en drankies, wat 'n vars en gesonde alternatief vir die groot spelers se produk bied. Jamba Juice verwag $ 70 miljoen in inkomste uit sy 150 winkels in 20XX.) Nudlez is ontwerp om die meeste van die verhoging van voedingswaarde gewete die publiek se maak. Die ekonomiese omgewing vir die suksesvolle uitlaat sal rekening hou met die faktore en toestande wat die vermoë van sy teikenmark om sy produk bekostig beïnvloed. Verbruikers vandag, veral in besigheid-sentriese noem, het 'n relatief hoë besteebare inkomste. Nudlez sal mededingend geprys met bestaande alternatiewe en sal daarna streef om markaandeel te trek deur middel van produkdifferensiasie. 4.4 SWOT-analise Sterk produk deur groot tasking maaltye met 'n sterk fokus op gehalte, gesonde en mededingende pryse etes bykomend tot die spoed van die vervaardiging van maaltye Sterk handelsmerk, wat getoets is voordat die volle implementering. Klem op 'n fonds merk kultuur marktoestande gunstig met Nudlez bied nuwe nis vonk in 'n andersins statiese mark risiko laag ontwikkeling as die produk tans bestaan Maklik, lae groei risiko deur kort tyd te bemark en 'n kort tyd vir NVU konstruksie sowel as lae koste per eenheid Oordraagbare sakemodel as gevolg van ooreenkomste in tendense en die VSA kultuur van straat styl kos vending. Vermoë om munt te slaan uit handelsmerk en begrip met uitbreiding deur franchise en ander marksegmente Lae risikobestuur as gevolg van ervare span en die sterk diversifisering van vaardighede en kundigheid = holistiese resultate Hoë bruto marges op maaltyd produkte, wat gebruik kan word gemaksimeer deur onderhandeling grootmaat aankoop ooreenkomste met groothandelaars. swakhede Defendability van konsep as die ete produkte kan nie gepatenteer; dit moet deur die bou van 'n sterk bewustheid en stigting van kopiereg op totale kwaliteit stelsel aangespreek moet word. Fokus ook op 'n vinnige groei en die verkryging van prima plekke in teikenmarkte NVU aanvullen logistiek aangespreek word deur middel van NVU ontwerp, wat verseker gelykbreek resultate vir 'n dag se handel sonder die aanvullen. Sentraal produksie fasiliteite ook tot stand gebring om die opvolging ondersteun Site permitte vir straat vending behoefte te word voor implementering van NVU, maar ook private terreine sal verseker blootstelling aan plaaslike regering kwessies te verminder Produk kan kwesbaar wees om te verswak met verloop van tyd, wat beperk kan word deur middel van produk-innovasie en diversifikasie Geleenthede Nis-spesifieke geleenthede deur monopoliseer nismark met die bou van 'n sterk bewustheid en lei die straat kos vending kultuur deur middel van ons waaksaam met ander vending sakegeleenthede. Lae beperking om NVU werksure beteken daar kan diversiteit van plekke en toegang tot 'n baie diverse teiken kliënt groep Kapitaliseer op diversiteit van plekke en groepe verbruikers te bevorder en die mark uitbreiding deur middel van gebeurtenis spyseniering en franchise eienaarskap Internasionale uitbreiding na Europa, wat 'n sterk kultuur vir straatkinders kos vending en pre-voorbereide etes het. Teiken strategiese vennoot vir 'n gesamentlike onderneming, meester franchise of verkoop van Nudlez Plaaslike regering regulasies met betrekking tot straatverkopers beteken permitte bekom het minimum lewe tydperk egter verander in hierdie gebied is stadig Kwesbaarheid vir nagemaakte produkte van mededingers sal verminder deur 'n vinnige ontwikkeling van Nudlez produkte en merk. Korttermyn webwerf permitte beteken die merk Nudlez moet diversifiseer deur spyseniering, franchise en supermark plasing Seisoenale vraag na betekenis strydig opbrengste NVU se. Dit kan beperk word deur die diversifisering merk deur spyseniering, franchise en 'n supermark produk lyn. 5.0 Strategie-implementering 5.1 FILOSOFIE "Om 'n nuwe, lewenskragtige, 'n hoë gehalte handelsmerk te bewerk in die fast-food sektor; om die gevestigde mark uit te daag deur die aanbied van 'n vars, lekker en professionele alternatief, en om 'n robuuste sakemodel is gegrond op 'n hoë-opbrengs, lae kapitale uitleg produkte te bou . " Dit is ons visie dat Nudlez oorwegend plaaslik uit te brei deur middel van franchising en dan na internasionale markte eien. Dit sal diversifiseer deur spyseniering en produk plasing in supermarkte. Die moontlikheid van handel verkryging of samesmelting bestaan ​​ook. 5.2 BEMARKINGSTRATEGIE Gegewe dat die Verenigde State van Amerika is geposisioneer 1 in die top 10 wêreldmarkte vir weeklikse kitskos verbruik, is die bemarkingstrategie gebaseer op vinnig deurdringende die mark. Dit sal bereik word deur die plasing van die NVU se op strategiese plekke waar die waarskynlikheid van die inname van 'n wegneemete-ete is baie hoog. Uitbreiding van getalle van NVU en winkels deur franchise sal verseker dat die eerste voorsteller voordeel is geskik. Die netwerk word ondersteun deur 'n geïntegreerde totale gehaltebestuurstelsel verseker konsekwentheid, wat sal word aged in die bemarkingstrategie. Kapitaaluitleg vir konsessiehouers sal laag wees met eienaars verdien meer dollars per uur gewerk as ander franchise-opsies. Verwagte netto wins na belasting vir konsessiehouers is 20%. 5.3 verkope strategie Die bemarking doel van Nudlez is om homself te posisioneer sodat verbruikers van kitskos is vol vertroue dat hulle die aankoop en verbruik van 'n gesonde en vars produk, versterk deur die algehele lewering ervaring. Die bemarking doelwitte is om: Vinnig te vestig 'n erkende handelsmerk deur straatverkoper punte van verkope deur 'n kleiner aantal strategies geplaas hardstand winkels Posisioneer homself as 'n vars, lekker en gesonde alternatief vir die tradisionele kitskos Handhaaf 'n hoë bruto marges op maaltyd produkte Munt te slaan uit die merk deur uitbreiding met behulp van franchising en produk diversifikasie, wat sal insluit spyseniering en supermark plasing aanvanklike strategie Nudlez se sal gefokus binne Washington, 'n aanvang neem in Seattle dan binne 18 maande uitbreiding in Spokane en die Vancouver / Portland metropool. Begin met 'n maatskappy besit NVU en sentrale produksie fasiliteite, sal vinnige uitbreiding dan bereik word deur franchise in alle teikengebiede. 5.4 BEDRYWIGHEDE NVU produksie sal uitgekontrakteer word aan 'n vervaardiger in Seattle en is geskat op $ 12,500 per NVU. Elke stad sal maatskappy besit NVU se winkels, 'n sentrale kombuis perseel en ondersteuning kombuise (hubs). Vervaardiging en Voorbereiding Rou produk is afkomstig van geselekteerde Seattle verskaffers. Dit is 'n mededingende kwaliteit mark, met ruimte vir 'n aantal verskaffers om die risiko te diversifiseer. Die geheim om Nudlez 'n vinnige aflewering aan die kliënt van oomblik van orde is die blanc en voorbereidingsproses van die rou produk teen die sentrale kombuis perseel en middelpunt webwerwe. Dit sal onder toesig van ons meester-sjef spanne, voldoening aan streng gesondheidsregulasies. Alle bestellings, kous en kwaliteit beheer bestuur sal word op 'n in-huis rekenaargebaseerde stelsel sodat gebruikspatrone gemonitor handhawing bestel doeltreffendheid en die vermindering van vermorsing. 5.5 NVU Stocking 'N Unieke stelsel vir NVU en winkel opvolging, die Nudle-Rac is tans ontwerp. In wese verskaffing heeltemal verwissel interne seksie om die yskaste om die verskillende maaltye beskikbaar te hou, is dit die lente-gelaai sodat wanneer 'n mens ete verwyder, laat die volgende maaltyd na die top vir maklike toegang. Aan die begin van elke dag, sal 'n franchisenemer kom by hul ondersteuning kombuis waar die Nudle-Rac, preloaded met die dag se etes, direk in yskas die NVU se sal gelaai sonder om die NVU verwyder uit die bakkie verskaffing van 'n doeltreffende kous stelsel en die vermindering van die tyd etes bestee uit verkoeling. Vir 'n groot spyseniering gebeure, sal ondersteuning vans bykomende pre toegeruste Nudle-RAR verskaf om ter plaatse NVU se. 5.6 afrit strategie Dit is Nudlez doelwit binne vyf jaar deur 'n ander kitskos maatskappy te verkry deur te plaas 'n groot inkomste en 'n aansienlike EBITDA. Daarbenewens kan samesmelting opsies, asook 'n beurs oorweeg word op daardie tydstip. 6.0 Bestuur Opsomming 6.1 Organisasiestruktuur Nudlez sal lei deur Bill Cook, uitvoerende hoof. Hy sal aan die stigters en beleggers, wat sal maak dat die raad verslag doen. Die hoof uitvoerende beampte sal toesig hou oor die finansiële hoof, CIO, Food and Human Resources departemente. 6.2 BESTUURSPAN Met meer as 80 jaar van sektor diverse, internasionale strategiese en operasionele gesamentlike ervaring, professioneel gekwalifiseerde en met energieke persoonlikheid van kritieke belang om te verseker dat die Nudlez waardes, die eienaars en die bestuur voorsien die vaardighede om te lewer: Bill Cook het aanloop sakebedrywighede uit te voer, met 'n breë bestuursvaardighede Dan Billings het besit en bestuur 2 suksesvolle restaurante en 'n advertensie firma David Noor is 'n finansiële Wiz met 'n breë entrepreneuriese waardering Angela Gates is nie jou tipiese CIO, met 'n kreatiewe flair en oog vir doeltreffendheid Sheila Arch bring die belangrikste HR vaardighede gekombineer met 'n bemarking gebuig Bill Cook - uitvoerende hoof Direkteur (Systems, Strategie Finansies) Bill is 'n Seattle seun, gebore en getoë, met 'n intieme kennis van die kulturele en nis verskeidenheid van Seattle. Oorspronklik met 'n honneursgraad in Siviele Ingenieurswese, Bill het in die Seattle konstruksiebedryf uit die 80's oplewing tyd deur die resessie van die vroeë 90's. Van daar het hy gereis oorsee besig om in sulke plekke soos die Verenigde Koninkryk, Bosnië (tydens die oorlog), Roemenië en Holland. Die grootste deel van sy ervaring in hierdie agt jaar gesentreer op strategiese bestuur van start-up ondernemings. Dit het gewissel van stigting kritieke ingenieurswese ondersteuning fasiliteite vir die VN in Bosnië, om bestee kleinhandel netwerk Shell se regoor Oos-Europa, tot eiendomsontwikkeling ondernemings in Roemenië. Bill terug na Seattle in 20XX hierdie breë strategiese ondervinding op eie bodem aan te wend, aanvanklik fokus op die eiendomsektor. Bill het Dan bekend vir meer as 20 jaar en vinnig beoordeel die potensiaal van sy Nudlez idee, oortuigend Dan wat vinnige groei is die sleutel tot die beveiliging van die mark nis. Bill gegradueer sy MBA met die hoogste lof in 20XX. Dan Billings - Direkteur (Bemarking Food Technology) Na 'n suksesvolle loopbaan in die advertensies wat kulmineer in die vestiging van sy eie Seattle-gebaseerde agentskap, Dan het die gasvryheidsbedryf. Sy eerste onderneming, Pad Real Thai, 'n Thai restaurant en afhaal geleë op bruisende Pine Street, was 'n onmiddellike treffer. 'N innoverende en funky spyskaart, ondersteun met slim bemarking (insluitende die gebruik van werklike Bangkok Pad se afleweringsvoertuie) het die besigheid te bereik resensente aangeprys word. Rave resensies in kort swart en goedkoop eet tot eer van 'n paar te noem, is gevolg deur televisie verskynings op 'Seattle Weekly en Food Lover's Seattle se Guide. 'N Tweede Pad restaurant geopen in Bellevue, en is bekroon met die gesogte "Is Fork" toekenning. Dan verkoop die Pad onderneming in 20XX om sakebelange na te streef in Thailand. Dit was hier, terwyl die geniet van Bangkok se lewendige straat kos kultuur, waar die Nudlez konsep was gebore. Dan het 'n graad in Wetenskap aan die Universiteit van Washington. 6.3 personeelbehoeftes In die lang termyn, sal die werknemer / inkomste-verhouding is ongeveer $ 125,000 per werknemer. Nudlez sal 'n maer aksie uit te voer met die klem op verkope en voedselproduksie. In jaar twee en drie sal die verkope personeel groei 20-110 mense, en die produksie personeel sal groei 12-277 mense. Administrasie sal groei as dit nodig is. 7.0 Finansiële Plan 7.1 VEREISTES Nudlez sal $ 1500000 van 'n belegger nodig het. Die geld sal gebruik word in die eerste plek vir die voltooiing van 'n sentrale en vyf voorstedelike ete produksie fasiliteite. Die fondse sal na verwagting in twee rondes, $ 750,000 om bedrywighede begin, en 'n verdere $ 750,000 sewe maande later (vier maande nadat inkomste 'n aanvang geneem). Die belegger se $ 1.500.000 sal gestruktureer word as 'n aflosbare noot, omgeskakel kan word na 15% aandeelhouding in Nudlez aan die einde van die jaar 3. Alternatiewelik kan verlossing gedoen in hierdie tyd die verskaffing van 'n opbrengs van $ 3450000 (2,3 keer belegging), wat gelyk is aan 'n saamgestelde jaarlikse opbrengs van ongeveer 32%. Die einde van die jaar-3 is 'n goeie punt vir moontlike beleggers afrit, as besluite op die produk uitbreiding in supermarkte sal word op hierdie tyd. 7.2 gebruik van fondse Fondse sal aangewend word om aanvanklik te voltooi ontwikkeling van die NVU en om vas te stel pas uit sentrale perseel in Seattle, insluitend IT-infrastruktuur. 5 hubs en 5 webwerwe sal aanvanklik gestig in Seattle, na aanleiding van wat uitbreiding in Vancouver / Portland en Spokane sal begin. 7.3 INKOMSTESTAAT PROJEKSIES Nudlez winsgewend sal wees teen die einde van sy eerste boekjaar, soos in die meegaande finansiële state. Die besigheid sal dramaties toeneem in jare twee en drie. Gelyk te breek Ontleding 'N breek selfs analise, in die veronderstelling nul spyseniering en verkryging winkels, openbaar minder as 100 etes per NVU en 150 per winkel verkoop moet word per handelsdag om gelyk te breek bereik. 7.4 AANNAMES Aantal gemiddelde reën dae vir die 3 stede is 12 per maand. Dit is gelykstaande aan ongeveer 40% van die maand, wat ons konserwatief aansoek gedoen het, ten spyte van sy lae waarskynlikheid. Die konserwatisme maak ook voorsiening vir logistieke ongelukke, personeel stokkiesdraaiery, ens om te kom op 13 verhandelingsdae / maand vir NVU se. (Verban spyseniering) Totale indiensneming in die uitgebreide Seattle middestad gebiede word geskat op meer as 350,000. Nudlez verwag om minder as 2% van die daaglikse mark te vang uit middestad NVU en winkels Seattle en Portland / Vancouver is soortgelyk grootte markte, met Spokane om ongeveer die helfte van die grootte. Inkomste skattings weerspieël hierdie verhoudings. Gen-1 en die eerste gen-2 NVU, toetsing en ontwikkeling koste ten bedrae van sowat $ 75,000 reeds bestee deur uitvinder is nie ingesluit in finansiële. Eerste Gen-2 NVU sal verkry homologasie, wat beteken dat die ontwerp het kombers vooraf goedkeuring met plaaslike regering, die vermindering van die tyd en koste vir individuele terrein dit toelaat. Eerste 10 NVU se koste $ 125,000, insluitend homologasie. Vermorsing word geskat op 15% in al die voedsel verwante produk (bekragtig in Seattle proewe). Dit sal verminder wanneer die 'Nudle-Rac' en verwante IT-stelsels in plek is Opleiding, Quality Management Systems en Franchise Bedryf Handleiding sal effektief vir $ 220,000 voltooi word deur die einde van die jaar 1.


No comments:

Post a Comment